Business LIGHT

Together for your home design

Reclamație și retur

S-a spart ceva sau pur și simplu nu vă place? Nici o problemă, mai jos veți găsi toate informațiile despre cum să procedați la returnarea corpului de iluminat sau a unui alt produs.

Daca ati primit un produs care deja nu a fost functional sau a incetat sa functioneze in timpul utilizarii, contactati-ne prin intermediul formularului de contact .Formularul de contact il puteți folosi dacă ați primit un produs care deja nu a fost funcțional sau a încetat sa funcționeze în timpul utilizării.La produsele achiziționate prin intermediul unui magazin online, clientul (consumatorul) are dreptul la reclamație până la 2 ani. Pentru unele produse, această perioadă poate fi între 3-5 ani. Acest aspect este menționat la fiecare produs sau este stabilit în termeni și condiții. Defectele ce pot face obiectul unei reclamații le puteți afla în procedura de reclamații.Cum sa procedez în cazul reclamării produselor:

  • Descărcați AICI formularul de reclamații. Printați și completați formularul. (Eventual completați-l și apoi printați-l).
  • Formularul printat și completat trebuie pus în coletul în care returnați produsele. 
  • Înainte de a trimite corpul de iluminat ca și reclamație, vă rugăm să ne contactați cu ajutorul formularului online pe site-ul nostru. Vă mulțumim.
  • Coletul trebuie trimis la adresa de reclamații  . Vă rugăm sa nu trimiteți coletele cu ramburs!

Ce sa fac dacă produsele nu au ajuns în regulă?

În cazul în care coletul prezintă semne de deteriorare – nu îl preluați. În cazul în care coletul a fost nedeteriorat, dar corpurile de iluminat din interior au fost sparte, vă rugăm să ne raportați imediat reclamația prin intermediul formularului de reclamații. Ulterior o să vă contactăm cât mai repede posibil despre pașii următori.  Dacă veți prelua un colet deteriorat și veți găsi produse sparte aveți obligația să luați legătura cu firma de transport care a livrat coletul în cel mult 24 ore de la livrare pentru întocmirea unui proces verbal de daune. De asemenea este important să verificați conținutul și complexitatea coletului. În cazul în care coletul nu este complet, este obligatoriu să ne comunicați această informație în termen de 3 zile de la preluarea acestuia şi aceasta prin intermediul formularului de contact. Reclamațiile ulterioare nu le vom lua în considerare.  

Cum renunț la produs 

Formular pentru returnarea sau înlocuirea produselor în termenul legal de 14 zile calendaristice.Dacă ați cumpărat produsele pentru uz personal (nu ați menționat CUI sau CIF în comandă), atunci în calitate de client (consumator) aveți dreptul să returnați produsele în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea acestora, fără să menționați motivul returnării. Cum puteți proceda în această situație? 

  • Descărcați de AICI formularul pentru returnarea produselor. Printați formularul și completați-l, sau eventual completați-l mai întâi și apoi printați-l. Formularul este un model, nu este obligatoriu pentru returnarea produselor.
  • Formularul tipărit și completat trebuie pus în coletul în care returnați produsele. Produsele ar trebui să fie nefolosite, recomandăm ca acestea să fie împachetate în cutiile originale, nedeteriorate, potrivite pentru revânzare. Coletul trebuie să conțină toate accesoriile originale.
  • Coletul vă rugăm să ni-l trimiteți la adresa pentru reclamații:
  •  Vă rugăm să nu trimiteți coletele cu plata ramburs!

 În cazul nerespectării condițiilor stabilite mai sus, posibilitatea returnării produselor nu trebuie neapărat recunoscută. Dacă ați cumpărat pentru scopurile firmei (în comanda ați introdus CUI), nu mai sunteți consumator, ci intermediar. Din acest motiv, conform prevederilor legale, nu aveți dreptul la returnarea produselor în 14 zile calendaristice.

 Pentru orice întrebări legate de reclamație, vă rugăm sa folosiți formularul de reclamații. După transmiterea informației o să primiți un e-mail cu întrebarea/solicitarea dvs. În e-mail o să fie alocat și un număr pentru întrebarea dvs. Pentru o soluționare mai rapidă, vă rugăm să treceti oriunde în formularul de reclamație aceasta mențiune.